loading...
۩۞۩.شوق پرواز.۩۞۩
amirrezajafary بازدید : 64 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)
سامسونگ ساعت هوشمند Galaxy Gear را در ۵ رنگ معرفی می کند
 

وقتی یک موج خبری از طرف رسانه های نزدیک به شرکت های تکنولوژیک راه می افتد دیگر صحیح نیست که با شک از مسائل حرف بزنیم. با این حال جانب احتیاط را رعایت می کنیم.
 
سم موبایل که پایگاه انتشار خبرهای غیررسمی سامسونگ است در خبری انحصاری مدعی شده که ساعت هوشمند Galaxy Gear در ۵ رنگ از جمله سفید طلایی به بازار خواهد آمد.
 
هر چند سامسونگ عادت دارد بعد از چند ماه رنگ های جدیدی برای محصولاتش معرفی کند و به این شکل به آنها تنوع ببخشد، اما فعلا این ۵ رنگ را داشته باشید:
سفید
مشکی
خاکستری
نارنجی 
سفید طلایی (رنگ مخصوص)
شاید روز ۱۳ شهریور، زمان مهمی برای سامسونگ باشد و در کنار معرفی گلکسی نوت ۳ شاهد رونمایی از گلکسی گیر هم باشیم.
 
معرفی ساعت هوشمند زودتر از رقبا می تواند شروعی باشد برای پیشرویی سامسونگ در قلمروی محصولات جدید. اما باید صبر کرد و این ساعت را با تمام قابلیت های اش در مقام عمل هم دید. 

 

amirrezajafary بازدید : 37 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

 
 

چندی است که بازار شنیده ها و شایعات درباره ساعت هوشمند اپل حسابی داغ شده است و از گوشه و کنار مطالب زیادی درباره iWatch کوپرتینو می شنویم. به همین مناسبت سایت VentureBeat به بررسی این شنیده ها و ارتباط آنها با خبرهای پیرامون همین محصول از رقیب کره ای اپل پرداخته است.

نویسنده این مقاله آقای جان کویتسیر با دیدگاهی جالب و گاها تند و تیز به نقد روش مقابله اپل با ساعت هوشمند سامسونگ پرداخته که در نوع خود می تواند جالب باشد. در ادامه مطلب با نارنجی همراه باشید تا بیشتر در این خصوص بدانید.

amirrezajafary بازدید : 51 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

مثل اینکه خبرها درست بودند . و حالا در MWC بارسلونا سامسونگ بالاخره رسما شایعات ۱۴ مارس (۲۴ اسفند) را تایید کرد. آخرین پرچمدار این غول موبایل ساز قرار است در شهر نیویورک رونمایی شود.

جی کی شین مدیر بخش موبایل سامسونگ می گوید: «ما گلکسی اس سوم را سال گذشته در لندن رونمایی کردیم. و اکنون محل شروع حمله را تغییر داده ایم... زیرا مدت زیادی است از سوی اپراتورهای آمریکایی مورد بمباران قرار گرفته ایم که گلکسی اس چهارم را در آن کشور معرفی کنیم.»

خب، به گمانم تنها یکی دو هفته دیگر صبر لازم است تا پایان تمام شایعات و گمانه زنی ها در خصوص سوگلی تازه سامسونگ را شاهد باشیم و ببینیم این موبایل ساز کره ای چه آشی برای مان پخته است. پیش بینی شما در خصوص Galaxy S IV چیست؟

amirrezajafary بازدید : 48 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

پس از ماه ها شایعات گوناگون در خصوص فروش دفتر مرکزی سونی در توکیو، این شرکت امروز تایید کرد که دفتر خود با نام Sony City Osaki را به قیمت 111.1 میلیارد ین (1.2 میلیارد دلار) فروخته است. این فروش بخشی از برنامه بازسازی مدیرعامل جدید این شرکت اعلام شده.

نکته جالب این قرارداد آن است که سونی اجازه دارد تا ۵ سال آینده در ساختمان خود باقی مانده و سپس آن را تخلیه کند. این ساختمان ۲۵ طبقه اکنون محل کار بیش از ۵۰۰۰ کارمند بخش تلویزیون و کار و کسب صوتی سونی است.

به نظر می رسد که این شرکت اصلا اوضاع خوبی نداشته باشد. تقریبا یک ماه پیش بود که با خبر شدیم این شرکت دفتر مرکزی اش در نیویورک را به قیمت 1.1 میلیارد دلار فروخته است و اکنون نوبت به دفتر مرکزی توکیو رسیده است.

به نظر شما قربانی بعدی سونی کدام است؟

amirrezajafary بازدید : 39 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)
 

عکاسی محاسباتی همینک نیز در دوربین های دیجیتال خودش را نشان داده، به عنوان مثال

عکس های پانوراما و تصویربرداری دامنه دینامیک بالا هر دو از فرزندان این نوع فناوری هستند.

ولی آن طور که شنیده شده بود و حالا رییس بخش تلفن های هوشمند نوکیا، جو هارلو، هم

تایید می کند قابلیت های دیگر "عکاسی محاسباتی" نیز توسط نوکیا مورد تحقیق قرار گرفته اند

تا در محصولات سری لومیا، به کار گرفته شوند.

هارلو می گوید: «اگر می پرسید که فناوری ثبت عکس دارد به کجا می رود، عکاسی محاسباتی

حوزه مورد بحث و اکتشاف آینده خواهد بود. اینکه قادر باشید داده هایی حتی بیشتر از الآن را

جمع آوری کنید. داده هایی که شاید با چشم هم نتوان آنها را دید بلکه بعد از ثبت عکس و با

رجوع به آن، امکان کار با آنها فراهم می شود.»

هارلو اضافه می کند که قدرت پردازشی، پیش تر محدودیتی بود برای آوردن تکنولوژی هایی

نظیر دوربین استوانه ای Lytro به تلفن های هوشمند نظیر سری لومیا، ولی «پیشرفت قابلیت های

پردازشی تلفن های هوشمند، حالا این قلمروی کاوش جدید را به روی مهندسین باز کرده.»

شاید تلفیق عکاسی محاسباتی و دوربین هوشمند پلیکان بتواند آینده ای فوق العاده برای دوربین

تلفن های هوشمند نوکیا رقم بزند.

 

amirrezajafary بازدید : 56 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

 
 

هفته گذشته بود که گوگل طرح های مقر جدید خود در نزدیکی خلیج سانفرانسیسکو را منتشر کرد. مجموعه ای از 9 ساختمان قائم الزاویه با شکستگی در وسط که سقف اکثرشان سبز است و همه با معبرهایی در ارتفاع بالا به هم وصل اند. این طرح پر است از افرادی که در حال استفاده از فضاهای رو باز کمپ جدید هستند. در طرح ها می توان افرادی را در حال غذا خوردن بر روی سقف ساختمان ها دید. در اطراف ساختمان ها هم تمرین های گروهی یوگا و قدم زدن بر روی پیاده روهای چوبی مشخص است.

همان طور که می دانید اپل هم از سال 2011 برنامه های خود برای ساخت مقر جدید در دره سیلیکون را رونمایی کرده؛ مقری که شبیه چرخ آهنگ (TrackWheel) معروف آیپاد است و استیو جابز هم یک بار از آن به کشتی فضایی یا بشقاب پرنده یاد کرد. یک طرح متقارن دایره وار که اگر بخواهید آن را برای کسی توصیف کنید احتمالا از واژه دونات استفاده خواهید کرد. با سقفی سیاه (نه سبز) و طراحی مینیمال. در طرح های آن، افرادی را در خارج از ساختمان می بینیم ولی کسی روی سقف نیست.

می توان گفت در پشت رویکردهای متمایز این دو طرح، ارزش ها، فرهنگ و دیدگاه دو غول دره سیلیکون نهفته است. در ادامه مطلب می توانید نظرات پروفسور «برایان شرمر» از دانشگاه ویسکانسین در میلواکی را درباره این دو معماری متفاوت بخوانید. او استاد معماری و متخصص طراحی محیط های کاری است.

amirrezajafary بازدید : 57 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)
Evleaks تصویر جدیدی از لومیا ۱۵۲۰ منتشر کرد
 
 
همین دیروز بود که عکسی را نشان تان دادیم و گفتیم منتشر کنندگان آن مدعی شده اند فبلت ۶ اینچی نوکیاست و دوربین ۲۰ مگاپیکسلی هم دارد.
 
حالا ساعاتی پیش Evleaks از تصویری پرده برداشته که می گوید عکس رسمی و مطبوعاتی لومیا ۱۵۲۰، فبلت ۶ اینچی نوکیا (ی مرحوم) است. این رندر با آنچه تا کنون دیده و شنیده بودیم مطابقت دارد و باز طبق شنیده ها صفحه نمایش آن، Full HD خواهد بود ولی حسگز ۴۱ مگاپیکسلی لومیا ۱۰۲۰ را روی آن نخواهیم دید.
 
به هر حال فعلاً هیچ دلیل متقنی برای تایید این اخبار و حتی عکس تازه منتشر شده بالا نداریم ولی احتمالا لومیا ۱۵۲۰ آخرین حضور نوکیا در دنیای تلفن های هوشمند خواهد بود.

 

amirrezajafary بازدید : 77 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

معرفی چهار تلفن هوشمند ارزان قیمت One Touch Pop سری C آلکاتل در IFA 2013

 
شاید لازم نباشد شرکت ها دائما در حال معرفی محصولاتی رده بالا و غول هایی قدرتمند مانند وان تاچ هیرو آلکاتل یا گلکسی نوت ۳ سامسونگ باشند. بلکه لازم است گاهی هم به فکر محصولاتی پایه ای برای عموم کاربران باشند که قصد ندارند هزینه فراوانی برای امکانات خوب بپردازند.
 
برای چنین مصرف کنندگانی، آلکاتل در IFA برلین ۴ مدل اسمارت فون One Touch Pop را رونمایی کرد که مشخصاتی ابتدایی و نمایشگرهایی نسبتا کوچک دارند. این اسمارت فون های مجهز به اندروید 4.1 با مدل Pop C1 آغاز می شوند که نمایشگری ۳.۵ اینچی داشته و پردازنده آن دو هسته ای ۱ گیگاهرتزی است. و البته در رنگ های شادی چون سبز نئون و صورتی عرضه می شود.
 
پس از آن نوبت به Pop C3 می رسد که ۴ اینچی شده و پردازنده ۴ هسته ای آن ۱.۳ گیگاهرتز قدرت دارد. Pop C5 هم با نمایشگری ۴.۵ اینچی عرضه شده و Pop C7 هم از نمایشگر ۵ اینچی به همراه پردازنده چهار هسته ای ۱.۳ گیگاهرتزی بهره می برد. 
 
آلکاتل در خصوص زمان عرضه، می گوید که C1  و C3 از مهرماه به بازار می آیند و مشتریان برای خرید C5 باید تا آبان صبر کنند. در حالی که C7 احتمالا حوالی پایان سال روی خوش به بازار نشان خواهد داد. البته هنوز خبری از قیمت گذاری این خوش دست هایِ خوش رنگ نیست.
 
در ادامه مطلب می توانید گالری عکس اسمارت فون های زیبای آلکاتل را ببینید.
 
 

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    مطالب سایت درچه سطحی مشاهده نمودید؟
    سایت های کاربردی

    leader.jpg
    drrohani.jpg
    majlis.png
    ghgh.png
    http://www.8pic.ir/images/82086723376344085293.png
    images54.jpeg
    5445.jpeg
    http://www.8pic.ir/images/32420978701375817097.jpeg
    آمار سایت
  • کل مطالب : 426
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 157
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 170
  • بازدید ماه : 452
  • بازدید سال : 4,577
  • بازدید کلی : 61,813